Habeler, haber
DOLAR
8,671 / 0,08
EURO
10,293 / 0,00
ALTIN
499,544 / 0,05
BİST
1.392,6 / 1,16
Güneşli
İstanbul: Güneşli
19°
  • NAMAZ
    VAKİTLERİ
  • HAVA DURUMU
  • ÜYELİK GİRİŞİ

14 Aralık 2012 Ziraat Bankası Banko Asistanı Sınav Sonuçları AÇIKLANDI

14 Aralık 2012 Ziraat Bankası Banko Asistanı Sınav Sonuçları AÇIKLANDI
Eklenme : 11 Aralık 2012 16:48    Güncelleme : 28 Haziran 2015 17:04    Okunma : 10528

a aa

  SON Dakika!,ne zaman açıklanacak, neden açıklanmıyor, sen de sesini duyur, sıkıntını anlat!forumda büyük tartışmalar, mülakat yerleri ve tarihleri,Açıklandı mı,ne zaman açıklanacak,17-24 Kasım Personel Alımı sonuçları,HANGİ POZİSYON SONUÇLARI AÇIKLANDI, 2012 ZİRAAT BANKASI banko asistanı mülakatları nerede yapılacak, tarihleri,yerleri,soru ve cevapları,sonuçları,neden açıklanmıyor,..

Banko Asistanı mülakat yerleri,tarihleri, soruları,cevapları,sınav sonuçları,Servis Görevlisi sınav sonuçları,Uzman Yardımcısı sınav sonuçları,


ÇOK ŞÜKÜR AÇIKLANDI ARKADAŞLAR!

SINAVLA İLGİLİ DOĞRU BİLGİLERİ İLK OLARAK DUYURMAYA DEVAM EDİYORUZ; YAKLAŞIK 500 KİŞİLİK SINAVZEDE GRUBUMUZLA 1000’i GEÇKİN YORUMLA BU SANCILI SÜREÇTE BİRLİKTEYDİK, OLMAYA DA DEVAM EDİYORUZ..SONUÇLARINIZI BİRLİKTE YORUMLAYIN-SİZ DE KATILIN!

Son dakika ve en güncel bilgiler ilk haber başlığımız altında devam etmektedir. Aynı sayfanın  altında konuyla ilgili karşılıklı fikir alışverişleri yorumlar yapılmaktadır. Artık fazlasıyla stres haline gelen ve getiren bu konuda siz de katılıp aynı süreci yaşayan kişilerle aynı ortamda buluşup, fikir ve yorumda bulunabilirsiniz.. Bunun için TIKLAYIN ve o sayfanın altındaki yorumlar kısmına bakın.1000’i geçkin bir paylaşım var, bekleme sürecinizde olduğu gibi sonrasında da faydalı olacaktır.

Katılmanız için birkaç referans:

sevgül
11.12.2012 / 10:47 tarihinde gönderilmiş

valla emelcim şu sınav sonuçlarını o kadar sabırsızlıkla bekliyorum ki anlatamam sana bu sayfayı ilk bulanlardanım diyebilirim ilk gördüğümde 1-2 yorum vardı sadece o günden beri takip ediyorum ve burda olmaktanda çok mutluyum..

Jale
11.12.2012 / 10:26 tarihinde gönderilmiş

jasmiu hanım burdaki yorumlar gerçekten çok hoşuma gidiyor burda bazen tansiyonun yükselmesi inanın bloga renk katıyor süper bir ortam zaman zaman geriliyoruz zaman zaman gülüyoruz gerçekten orjinal karakterler geliyor şuan sanırım en fazla yorum alan yer burası ilgi burda herkes burda keyifle okuyorum yorumları

sercan
11.12.2012 / 00:39 tarihinde gönderilmiş

aynı sorunları paylaşan insanların bir arada olup dertleşmesi fikir alışverisi yapması çok güzel bu sınav sayesinde bu siteyle tanıştım emeği geçen herkese teşekkürler ..


 




SENDE YORUM YAP !
Bu Habere 27 Yorum Yapılmıştır.
  • melekmelek diyor ki ;
    11 Aralık 2012 19:36

    Ya noluyo böyle ndn aciklanyo bisemi oldu iptalmi oldu biri bise desin artk bi aciklama yapilsin cildrcm yaaaa

  • Qübra diyor ki ;
    11 Aralık 2012 22:57

    jasmin en geç yarın acıklanır mı sizce?

    • jasmin diyor ki ;
      11 Aralık 2012 23:25

      link verdiğim yeri tıklayın, güncel bilgiler ve diğer banka sınav sonucu bekleyenler orada..

  • caca diyor ki ;
    12 Aralık 2012 2:34

    ne oldu artık yorum yok nevzat hiç gözükmüyo

    benden tavsiye ziraata torpil işlemez.çünkü mülakatı insan kaynakları yapacak.şimdi hemen yazarsınız alehime ama gerçek bu mülakatta oturaklı olan kazanır.

  • NESLİİİ diyor ki ;
    12 Aralık 2012 10:05

    Bu kesinlikle sabır testi.. Biz sayısal loto oynayıp sonuçlarını beklemiyoruz ki heyecanla.. Kadın erkek çalışmak için sınava girdik. Çoğumuzun hissi aynıdır.Kurumsal bir çalışma alanı olması değil mi tercih sebebimiz… Sonuçlar açıklanmasa dahi bu konuda açıklama yapılmalıdır. Ayıptır!!!

  • TheMetaor diyor ki ;
    12 Aralık 2012 13:02

    Le havle vela kuvvete illabillahil aliyyiz azim. Sabredelim arkaşlar herşeye rağmen sabır herşeyin anahtarı.

  • ömer diyor ki ;
    12 Aralık 2012 17:33

    arkadasım sabır da nereye kadar ya bari ne zaman açıklanacagını söyleseler hiç olmassa hergün internete girmeyelim ya sonuçların açıklanmadığı görünce ister istemez sinir oluyoruz yaaaaaaaaa

  • özlem diyor ki ;
    12 Aralık 2012 20:05

    bencede çok sinir bozucu bir durum ne zamandır açıklanacak diye bakıyoruz bu ne vurdum duymazlık ya en azından belli bir tarih olsaydı beklemek daha kolay olurdu emek ver o kadar sonuçlar açıklanak diye haftalarca bekle gerçekten artık tahammül edilmiyor….

  • AMORTİ diyor ki ;
    12 Aralık 2012 20:12

    ” 24 KASIM İLE 24 ARALIK” ARASI AÇIKLANACAK ARKADAŞLAR ÖYLE BİR DUYUM ALDIM 😀 DUYUM ALMADIM DA KENDİMİ ÖYLE GEÇİŞTİRİYORUM AÇIKLANACAĞI YOK BAKSAANA 😀 NEYSE KIYAMET KOPACAKMIŞ ZATEN 21 ARALIKTA SINAV SONUCUMZUU GÖRMEDEN ÖLMEYİ NASİP EYLEMESİN ALLAH NE DİYELİM!!!

  • ahmet diyor ki ;
    13 Aralık 2012 10:26

    günaydınlar… sınav hala açıklanmadı arkadaşlar.

  • ANIL diyor ki ;
    13 Aralık 2012 16:28

    dnde demiştim bariii yarı acıklansa pazartesiye kalmasında

  • recep diyor ki ;
    13 Aralık 2012 17:03

    Ziraat türkiye kupası maçları bittiğinde acikliycaklar galiba 🙂

    • jasmin diyor ki ;
      13 Aralık 2012 18:00

      :-)))))))))) süperdi bu

  • yiğit diyor ki ;
    13 Aralık 2012 18:29

    ne zaman açıklancak artık kimse bilmiyomu

  • hemzemin diyor ki ;
    13 Aralık 2012 18:34

    ya arkadaşlar bi sitede 21 aralık diye gördüm sinir oldum öyle bişey varmı.okadar uzamaz diye düşünüyorumda.sallamış olabilirler di mi

    • jasmin diyor ki ;
      13 Aralık 2012 18:46

      herzaman için son açıklamaları dikkate alın ltfn.. 21 Aralık diye gördüğünüz sadece bir yorumun içinde yapılmış bir espriydi yanlış hatırlamıyorsam..site haberiyle ilgisi yoktur..

  • hemzemin diyor ki ;
    13 Aralık 2012 19:38

    artık çok hızlı ‘ziraat bankası sınav sonuçları’ yazabiliyorum…bu da bi başarı:/bu beklemenin faydaları:D

  • umut diyor ki ;
    14 Aralık 2012 4:50

    bu sene acıklayacaklar herhalde dgılmı ?:d

  • ahmet diyor ki ;
    14 Aralık 2012 10:54

    umut bile umudunu kaybetmiş : ))))

  • AMORTİ diyor ki ;
    14 Aralık 2012 21:12

    aldıgım duyuma göre en geç ayın 24 ü ne kadar açıklayacaklar 😀 😀 😀 😀

  • ahmet kural diyor ki ;