Habeler, haber
DOLAR
/
EURO
/
ALTIN
/
BİST
/
Güneşli
İstanbul: Güneşli
15°
  • NAMAZ
    VAKİTLERİ
  • HAVA DURUMU
  • ÜYELİK GİRİŞİ

BİM Market Ürün Sorgulama-Şikayet-İade-Değişim / Hangi katalog ürünü hangi şubede mevcut?

BİM Market Ürün Sorgulama-Şikayet-İade-Değişim / Hangi katalog ürünü hangi şubede mevcut?
Eklenme : 19 Mart 2013 12:37    Güncelleme : 12 Nisan 2016 16:28    Okunma : 5430

a aa

2013-2014 mart,nisan,..,BİM ürün sorgula, şikayet-değiştirme-iade, stokta var mı , hangi mağazada bulabilirim, ürün şikayetlerini nereye yapabilirim,Bim Market Aktüel Ürünler İndirimler kataloglar broşürler, ayın fırsat ürünü, BİM Şubeler, BİM ürün sorgulama, BİM hangi ürün hangi şubede mevcut, BİM mağazalar adres ve telefonları, BİM hangi ilde nerde, BİM Market internetten satışı var mı, BİM on-line satış, mayıs haziran temmuz ağustos eylül ekim kasım aralık ocak şubat BİM kataloglar

bim

BİM Marketler Zinciri’nin sayıları her geçen gün artan şubeleri şu an için yaklaşık 3720 tanedir. Her hafta yenilenen ürün listesinde çok cazip ve avantajlı seçenekler bulunmasından dolayı ürünün tükenme hızı da oldukça çabuk olmaktadır. Bunun için indirimleri önceden takip etmeli ve yakınınızdaki BİM adresinden ürünün tükenip tükenmediğini sorgulayabilmeli, tükendiği takdirde diğer şubelerden sorgulayabilmelisiniz. BİM’in kalite güvence yazısı da aşağıdadır. Bu garantiyi veren şirket için şikayet ve önerileriniz de emin olun çok önemlidir.

Sizlere bu konuda yardımcı olabilmek için BİM şubelerine rahatça ulaşabileceğiniz adres ve telefonları içeren bir konu başlığı düzenledik. Ürünlerle ilgili her türlü soru, dilek ve şikayetleriniz için;

SİZE EN YAKIN BİM İÇİN TIKLAYIN

 

Kalite Güvencesi

  1. Uyguladığımız koşulsuz iade garantisi politikasıyla müşterilerimizin menfaatini en üst düzeyde tutmaktayız. Aldığınız bir ürünü hiçbir neden belirtmeden ve zaman kısıtlaması olmadan fişiniz ve kredi kartı slipiniz ile birlikte iade edebilirsiniz.
  2. “Kalitemiz güvencemiz altındadır” logomuz kuruluşumuzdan bu yana düsturumuz olmuştur.
  3. BİM olarak mağazalarımızda satılan ürünlerin fiyatlarına olduğu kadar kalitelerine de özel önem vermekteyiz. Satın alma bölümümüz her bir ürünün kalitesini ve uygunluğunu test ederek satışa sunulmasını sağlamaktadır. Satış aşamasında da ürünlerin kalitesi düzenli olarak kontrol edilmektedir.
  4. BİM olarak sattığımız ürünlerin, güvenlik açısından en az ilgili mevzuatlardaki resmi standartlara uygunluğunu garanti eder ve bunun için tüm sorumluluğu üstleniriz. Bu sorumluluğun gereği olarak tedarikçilerimizden müşterilerimize kadar iyi bir iletişim zinciri kurarak ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi’ni esas almaktayız.
  5. Ürün portföyümüzün kalite kontrolünü denetlemek için, resmi ve özel laboratuvarlar ile koordinasyon halinde çalışmaktayız. Bu laboratuvarlar, BİM’de satılan ürünler üzerinde kimyasal ve biyolojik testler yapmakta ve üretim yerlerini detaylı kalite kontrolünden geçirmektedir.
  6. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını tam ve sürekli olarak karşılayabilecek güvenilir ürünleri en ekonomik biçimde ve zamanında sağlamayı görev edinen BİM, gıda güvenliği konusunda da sürekli iyileştirme yapmayı şirket politikası olarak benimsenmiştir.



SENDE YORUM YAP !
Bu Habere 11 Yorum Yapılmıştır.
  • Birsen Keleş diyor ki ;
    05 Nisan 2013 14:47

    Ankara da oturuyorum,hasta babama sizden yün,içide tüylümsü kalın 5 küsür liraya felen çorap almıştım.Babam çok beğendi ancak tekrar gittim kalmamış.Bana varsa başka mağazanızda bildirirmisiniz.Çankaya-Küçükesat veya diğer mağazalarınızda varsa giderim

  • HÜSEYİNRAHMİ YAĞIŞAN diyor ki ;
    25 Nisan 2013 15:19

    BİM MARKETLERDE NAKİT ALIŞVERİŞLERDE PARAMIZIN ÜSTÜ OLAN 1.KURUŞLARI ALAMIYORZ GERKÇELERİ İSE 1.KURIŞUN OLMADIĞI SÖYLENİYOR 1.47.KURUŞLUK ÜCRET YERİNE 1.50KURUŞU RAHATLIKLA ALIYORLAR OYSAKİ GROSERİ MARKET EKORAMA CARFURSA REAL VE BANKALARDA BÖYLE BİR SORUN YOK UNUTMAYINIZKİ BU KUL HAKKIDIR VE BEN MÜŞTERİNİZ OLARAK HAKKIMI HELAL ETMİYORUM

  • Meral KÖROĞLU İST.-Avclar diyor ki ;
    25 Nisan 2013 15:43

    İyi günler.Gerçekten kalite ve ekonomik olarak kutlarım.Ancak,9ay içinde birkaç sorun yaşadım,iade ile zaman kaybetmek istemedim ama artık yeter dedim.1-DOST yarım yağlı süt’ün iç güvenlik kapağı yoktu.2-ÖZKAYNAK 200ml!lik 6lı maden suyu poşetin den 1şişe boş çıktı,birkeresindede şişenin ağız kısmı iki yeriden kırıktı.3-KARLITEPE 250ml lik limönlu 6lı içiçeğin baze 1 aze 2şişe birde komple kırılmış içi boş olarak 4kez karşılaştım.4-24nisanda EKMEKCİK kepekli ekmeğin(dilimli) ortasında 2dilim küflü çıktı diğer dilimlerde temizdi ama yinede korkudan kullanamadım,ayrıca ogün akşamyemeğinde zor durumda kalıp komşudan ekmek temin ettim.Birde KARLITE limonlu içeceğin poşeti sürekli kirli ve yapışkanlı.!Bilgilerinize sunar iyi çalışmalar dilerim.

  • GÖKHAN ÇOLAKOĞLU diyor ki ;
    15 Mayıs 2013 12:20

    Iyi gunler brn trabzonda oturuyorum magazalariniza elektirikli cay seti gelmis fakat alamadik arastirdik bulamadik mumkunse varsa bir adet almak istiyorum cevabinizi bekliycrm tsk ederim

  • Mehmet ÖZCANOĞLU diyor ki ;
    07 Temmuz 2013 11:45

    Merhabalar…
    Size, ürününüz olan Peripella Fındık Kremasından bahsedeceğim;
    Uzun süredir Peripella Fındık Kremasını MEMNUNİYETLE tüketiyorum. Ancak BİM mağazalarında artık aynı ürünün YENİ LEZZET logolu sürümü satılmakta. Ben bu YENİ LEZZET logolu sürümü beğenmiyorum, ben ESKİ LEZZET i daha çok beğeniyorum. Belki bana gülenler olabilir, belki bu konuda bir ilk olacağım. Fakat ben diğer markaları da denedim ama Peripellanın Yeni Lezzet logosu olmayan önceki (içeriği farklı olan, incelerseniz görürsünüz)üretimini daha çok alıyordum. Haftada bir kase tüketiyordum. Yeni Lezzeti daha az alıyorum.
    Bu nedenle bu ürünün eskisini Amasya mağazalarınıza gönderirseniz çok memnun olurum. Mağazaya bu konuyu bahsettiğimde internetten yazabileceğimi söylediler. Ben de öyle yapıyorum.
    Teşekkür ederim…

  • Ali diyor ki ;
    16 Temmuz 2013 18:38

    14 temmuz 2013 tarihinde sultanbeyli istanbulda bir BIM mağazanızdan connex marka lavaş aldım. içindekiler kısmına baktığımda birçok E kodlu katkı maddesi olduğunu gördüm. içime şüphe düştü ve araştırdım. E422,E472 ve E450 katkı maddelerinin hem sağlık hem de helallik noktasında şüpheli olduğunu gördüm (kaynak : http://www.gimdes.org/bazi-urunlerde-kullanilan-baslica-katki-maddeleri.html#more-281)

    iftarımı bu ürünlerle açmıştım ve istifra etmek suretiyle çıkardım. bana bu mamülünüzün helallik noktasında “BİM BİRLEŞİK MAĞAZALAR A.Ş. ANA SÖZLEŞME TADİL METNİ”nde bulunan

    4.4. Şirket alkollü içki, domuz ve domuz ürünü
    ihtiva eden mamuller satamaz.

    maddesi uyarınca ayrıntılı açıklamasını yapmanızı istiyorum. aksi durumda yasal yollarla bunu öğrenmek ve ulaşabildiğim herkese helallik noktasında BIM mağazalarında sıkıntı olduğunu bildirmeyi insanlık ve Müslümanlık görevi olarak görüyorum

  • ismail çapkan diyor ki ;
    18 Temmuz 2013 9:37

    Sizce indirimli spot ne demek mağaza sorumlusunun tanıdığı 3 kişiyi ambara alıp spot indirimindeki tüm ama bütün ürünleri o 3 kişiye mi vermesi ve onlarca kişinin eşek gibi orda beklemesi yoksa spot indirimi indirim olduğu zaman sepete döküp onlarca yüzlerce kişinin faydalanması mıdır. Şanlıurfa yeşildirek BİM mağazası sorumlusu EMİN adındaki şahıs 18.07.2013 saat 17:00 – ile 18:00 saatler, arasında personel haricinin kimsenin içeriye girmeyeceği depoya 3 kişiyi alıyor ve tüm kameralarda tespit ediyor Tabiki zahmet edip baksanız kameralara.
    O günkü spot indirimindeki tüm ama tüm malzemeleri o kişilere paylaştırıyor bizlerde onlarca kişi orda spot indirimi olacak diye bekliyoruz aşağıda. Mağaza sorumlusu emin ve 3 kişi elleriyle kaldıramadıkları kutu ve halıları kasadan geçirerek çıktılar ve bizlerde onlarca kişi eşek gibi baka kaldık. Mağaza sorumlusu emin e neden böyle yaptınız adamları ambara çıkartıp tüm spot ürünleri 3 kişiye verdiniz dediğimde sanane ben buranın sorumlusuyum istediğim kişiye istediğimi veririm dedi. BİM marketler zinciride müslümanım diye geçiniyor yazıklar olsun sizin gibi Müslümanlara ayrımcılık yaparakmı Müslüman oluyorsunuz siz Müslüman değil hristiyan bile olamazsınız siz ancak israildeki Yahudilere benzersiniz ben ayda en az 500,00.-TL’lik alış veriş yapıyorum BİM den ama bundan sonra hristiyanların Yahudilerin marketlerinden alış veriş yapacağım şimdiye kadar BİM den yaptığım tüm alışverişlerden kazandığınız paralar haram kit’u katran olsun size hakkımı helal etmiyor ve mağaza sorumlusundan hem bu dünyada hem ahrette şikayetçiyim bunu yazdım ama bir şey çıkmayacağından eminim. ZAHMET OLMAZSA KAMERALARI KONTROL ETSİNLER O SAATLERDE….

  • sevda diyor ki ;
    08 Mart 2015 18:45

    Bim,den fiyatı 12tl ye aldığımız zeytin 2 hafta sonra raflara dönmesiyle 13tl oldu ve tekrar 1hafta yoklugu sonrasi 14tl olarak karşımıza çıktı elbette ki zam gelmesi normal fakat bu kadar kısa aralıklarla mı uygun bir fiyatla raflarda yerini bulmasını istiyoruz.

  • Derya diyor ki ;
    10 Mart 2015 19:26

    Bimden aldigim connex lavasin icinden kocaman bi kil cikti tuketici haklarina sikayet edicem bim olarak sattiginiz urunlere dikkat edin hic bisey yiyemedik kokusuda berbat..

  • sezen turkbay diyor ki ;