Habeler, haber
DOLAR
5,465 / %-0,08
EURO
6,150 / %0,00
ALTIN
211,59 / %0,00
BİST
91.445 / %0,00
Güneşli
İstanbul: Güneşli
15°
  • NAMAZ
    VAKİTLERİ
  • HAVA DURUMU
  • ÜYELİK GİRİŞİ

Ben Bilmem İkizim Bilir Ne zaman/Başvuru Formu/Katılım Şartı/Ödülleri

Ben Bilmem İkizim Bilir Ne zaman/Başvuru Formu/Katılım Şartı/Ödülleri
Eklenme : 24 Mayıs 2013 23:40    Güncelleme : 24 Mayıs 2013 23:40    Okunma : 1511

a aa

603414_569299819787859_1584215198_n9 haziran 2013 ben bilmem ikizim bilir ben bilmem eşim bilir yarışma başvuru formu hediyeleri ödüler katılım şartı yarışma ne zaman tarihi..

Akbank, kazanan ikizlere ‘50 Çeyrek Altın‘ hediye edecek! Başvurular 29 Mayıs’a kadar sürecek. ‘Ben Bilmem İkizim Bilir’ 9 Haziran Pazar akşamı Kanal D’de!

Akbank’ın katkılarıyla, Kanal D’de 9 Haziran’da yayınlanacak “Ben Bilmem İkizim Bilir” özel programına katılmak isteyen ikizlerin 29 Mayıs‘a kadar başvurmaları bekleniyor. Programda Akbank, İkizler’e altın fırsat sunuyor. Kanal D ekranlarında Her Cumartesi ve Pazar akşamları yayınlanan ‘Ben Bilmem Eşim Bilir’, özel bölümüyle geliyor!Ben Bilmem Eşim Bilir’in başarılı sunucusu İlker Ayrık’ın, Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte reklam filmlerinde rol aldığı Akbank’ın sponsorluğunda çekilecek ‘Ben Bilmem İkizim Bilir’de ikiz kardeşler yarışacak!

Yarışmaya katılmak isteyen ikizlerin, 29 Mayıs tarihine kadar, www.ikizinialdagel.com adresine girerek katılım için başvuruda bulunmaları gerekiyor. “Ben Bilmem İkizim Bilir” özel programını, Akbank’ın “Zıt İkizleri”nden, Nuri (İlker Ayrık) sunacak.




SENDE YORUM YAP !
Bu Habere 14 Yorum Yapılmıştır.
  • eda seda diyor ki ;
    23 Haziran 2013 12:33

    ikizimle bizde katılmak istiyoruz:)

  • erdal aydın diyor ki ;
    23 Haziran 2013 21:48

    bizde ikizimle katılmak istiyoruz

  • mehmet çam diyor ki ;
    24 Haziran 2013 12:25

    ibrahim mehmet bizde katılmak istıyoruz

  • mustafa karataş diyor ki ;
    25 Haziran 2013 16:49

    Başvuru formunu bulamadım ikizim le katılmak istyrm

  • ayşenur diyor ki ;
    25 Haziran 2013 19:09

    ikizimle katılmak istiyoruz ama başvuru formunu bulamadım lutfen bişeyler yapın 🙁

  • erdi kara diyor ki ;
    25 Haziran 2013 20:58

    bende ikimz

  • fatih muammer diyor ki ;
    25 Haziran 2013 23:23

    bizde cok katılmak istiyoruz

  • sinan&kenan diyor ki ;
    08 Temmuz 2013 0:11

    bizde bizde istiyoruz ya nasıl başvuru yapabilirz ?

  • cemre sabuncu diyor ki ;
    08 Temmuz 2013 17:17

    ikizmde bende katılmak istyorz . başvuru formunu bulamadık .ne yapmamız gerekiyor?

  • cemre sabuncu diyor ki ;
    08 Temmuz 2013 17:19

    ceren ve cemre ikizleri olarak bu yarışmaya katılmak istıyoruz ama kayıf formunu bulamadık yardımcı olursanız seviniriz teşekkürler.

  • Mustafa Akarca diyor ki ;
    08 Temmuz 2013 20:18

    Mustafa-Musa İkizi kardeş olarak bizde katılmak isityoruz..

  • hüseyin oymak ve hasan oymak diyor ki ;
    11 Temmuz 2013 20:14

    biz 38 yaşlarında hsan hüseyin adında tek yumurta ikiziyiz halk oyunları egitmeniyiz cok espirili vede cok komik birbirini cok seven iki ikiz kardeşiz ikimizde evliyiz ve ikimizinde birer oglumuz var yarışmanız akatılmayı cok istiyoruz tabiki sizlerde isterseniz

  • hüseyin oymak ve hasan oymak diyor ki ;
    11 Temmuz 2013 20:19

    yarışmanıza hasan ve hüseyin tek yumurta ikizleri olarak katılmayı cak istiyoruz inanın cok komik ve espiriliyiz yarışmaya gerek danslarımızla gerek espirilerimizle ve hırsımızla seyirsiyi coşturacagımıza eminiz form bulamadık yardımcı olursanız cok seviniriz

  • Abdullah Oğuzhan diyor ki ;
    10 Şubat 2015 15:54

    Merhaba Ilker Abi Tekrardan Ben Bilmem Ikiz ım Bilir Programı Yapacak mısın ?

  • SİYASET
  • GÜNCEL
  • KÜLTÜR
  • SPOR
  • DÜNYA
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

GÜNÜN HABERLERİ

YAZARLAR

baslik