Habeler, haber
DOLAR
5,332 / %-0,20
EURO
6,072 / %-0,06
ALTIN
214,73 / %0,00
BİST
91.074 / %0,00
Hafif yağmurlu
İstanbul: Hafif yağmurlu
  • NAMAZ
    VAKİTLERİ
  • HAVA DURUMU
  • ÜYELİK GİRİŞİ

Nick kaydetmek 20 ytL:)

Nick kaydetmek 20 ytL:)
Eklenme : 08 Haziran 2009 20:07    Güncelleme : 08 Haziran 2009 20:26    Okunma : 600

20:19] <yakisikli_1> slm SeGe
[20:19] <SeGe> Selam
[20:19] </yakisikli_1> sohbet etmek amaçlı gelmiştim
[20:20] <SeGe> ben sohbet etmem ama
[20:20] <yakisikli_1> sen neden Farklı Renkli  görünüyosun ?
[20:21] <SeGe> bu serverde operim ben, sende Muhabbetim script kuLLandigin icin beni ve diger operLeri  Renkli gorursun

20:21] <YAKISIKLI_1> rumuz kaydetmek istiyorum ben ne yapmalıyım ?
[20:21] <SeGe> /ns register sifre maiL
[20:21] <YAKISIKLI_1> nereye yazacam bunu
[20:21] <SeGe> kagit kaLem var mi eLinde ?
[20:21] <SeGe> oraya yaz
[20:21] <YAKISIKLI_1> yok
[20:22] <YAKISIKLI_1> sen yapamazmısın?
[20:22] <SeGe> dur bi deneyim
[20:22] <SeGe> hehe, tamamdir senin nickname kaydi, $ifrende dfhekjhfdön
[20:22] <YAKISIKLI_1> çok saol ama o nası şifre ?
[20:22] <SeGe> oyLe bi $ifre i$te.. + saoLcamda
[20:22] <SeGe> nick kaydetme parasini aLayim, 20 ytL
[20:22] <YAKISIKLI_1> nası ya
[20:23] <SeGe> nickini kaydettirmek 20 ytL
[20:23] <SeGe> ne nasi ya ?
[20:23] <YAKISIKLI_1> yok kardeşim
[20:23] <YAKISIKLI_1> istemıyom ben
[20:23] <YAKISIKLI_1> sıl benı sıl
[20:24] <SeGe> siLinmez ki
[20:24] <SeGe> bir daha
[20:24] <YAKISIKLI_1> ne yapacas peki
[20:24] <YAKISIKLI_1> ?
[20:24] <SeGe> banane karde$im 
[20:24] <SeGe> ben nickini kaydederim, parami aLirim
[20:24] <YAKISIKLI_1> yok kardeş vermiyom ben para faLan
[20:25] <SeGe> ben biLmem,
[20:25] <SeGe> dur sana hesap nosu vereyim
[20:25] <SeGe> sen oraya yatir parayi
[20:25] <YAKISIKLI_1> ıstemıyom kardeşim
[20:25] <YAKISIKLI_1> zorla mı ya

[20:26] <YAKISIKLI_1> kafamı buluyon benlen kardeş
[20:26] <SeGe> hayir, ne kafa buLmasi
[20:26] <YAKISIKLI_1> ben gıdıyom
[20:26] <YAKISIKLI_1> sıl benım kaydı falan
[20:26] <YAKISIKLI_1> bay
[20:26] <SeGe> hehe:)
[20:26] <SeGe> dur parayi yatircan mi
[20:26] <YAKISIKLI_1> lan ne parası
[20:26] YAKISIKLI_1 IRC’den Çıktı



Bu habere hiç yorum yapılmamış. ilk yorum yapan sen ol !
  • SİYASET
  • GÜNCEL
  • KÜLTÜR
  • SPOR
  • DÜNYA
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

GÜNÜN HABERLERİ

YAZARLAR

baslik