Habeler, haber
DOLAR
2,90 / 1,86
EURO
3,20 / 1,52
ALTIN
104 / 1,63
BİST100
75,960 / -1,25
Güneşli
İzmir: Güneşli
33°
  • NAMAZ
    VAKİTLERİ
  • HAVA DURUMU
  • ÜYELİK GİRİŞİ

22-24 Nisan resmi tatil mi? Okul (Liselere) Var mı? Bankalar açık mı?

22-24 Nisan resmi tatil mi? Okul (Liselere) Var mı? Bankalar açık mı?
Eklenme : 19 Nisan 2015 22:22    Güncelleme : 19 Nisan 2015 22:31    Okunma : 4315

a aa

22 veya 24 Nisan resmi tatil olacak mı?

MEB’in yaptığı son açıklamaya göre 24 nisan cuma günü okullar tatil değil. 23 nisan resmi tatilinin ardından öğrenciler ve memurlar 24 nisan cuma günü tatil yerine iş başı yapacaklar. 24 nisan tatilini haftasonu ile birleştirip 4 gün tatil yapmayı hayal edenler öğrenciler ve memurlara kötü haberi MEB verdi.

2013 veya 2014 yıllarında 22 veya 24 nisan tatil edilmiş miydi?

Konu ile ilgili geçtiğimiz selenelerde;

22 nisan salı,23 nisan çarşamba,24 nisan perşembe tatil mi, okul banka lise üniversiteler açık mı,23 nisan tatili kaç gün kimlere hangi kurumlara tatil olacak?

“22 Nisan 2014 salı tatil değildir; tüm okullar, bankalar vb resmi kurumlar açıktır.”

“23 Nisan 2014 Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı resmi tatil olup, tüm okullar ve resmi kurumlar kapalıdır.”

“24 Nisan 2013 çarşamba sadece ilköğretim öğrencilerine(1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. ve 8. sınıflara) okul tatili vardır; Liseler ve diğer tüm kamu kuruluşları 24 Nisanda açık olacaktır.”

şeklinde olmuştu.




SENDE YORUM YAP !
Bu Habere 26 Yorum Yapılmıştır.
  • ceren diyor ki ;
    21 Nisan 2014 20:08

    niye tatil olmuyor 23 nisan tatilse diğer 7 gün niye tatil değil ooooffff

  • Tuğba diyor ki ;
    09 Nisan 2014 22:01

    24 nisan neden Lislere tatil değil ya ortaokullara tatil

  • Siyah Lale diyor ki ;
    24 Nisan 2013 16:02

    Çok ama çok güzel açıklanmış. İnanırmısınız 16 saat tatail günü aradım 22,23 ve 24 Nisanla başlayandan güzel yorum bulamadım.

  • dilara yagmur gürsoyy diyor ki ;
    23 Nisan 2013 22:54

    neden sadece 1 gün tatil oluyor 5 sınıftayken tam 1 hafta boyunca tatildi sadece ilkögretimler neden tatil oluyor anlamıyorum ben haksızlık oldunu sölüyorum 2 yada 3 gün tatil olursa daha iyi olunacanı söylüyorum gereginin yapılmasını rica ediyorum …..

  • Yiğit Efe diyor ki ;
    22 Nisan 2013 20:40

    Arkadaşlar 23 ve 24 Nisan okullar tatil sadece 3 gün okul var.

  • merve diyor ki ;
    22 Nisan 2013 17:36

    çeşke hafta sonu gitsek okula iyi olur hafta içide evde tatil yaparız ohh ne güzel

  • justen bibeer diyor ki ;
    22 Nisan 2013 9:48

    bencede arkadaşlar bugün gidilecek mi ya bugün pazartesi
    size bir süprizim var
    YARIN OKULLAR TATİLLL…
    yani pazartesi salı çarşamba TATİLLLLLL……
    keyfini çıkarınnnnnn

  • kemal diyor ki ;
    22 Nisan 2013 9:28

    istanbul aydın üniversitesi otomotiv teknolojisinde okuyorum bizim okul tatil olup olmadığını söylemediler bunun için size soruyum dedim üniversiteler yarın 23 nisanda tatil mi kaç gün

  • büşra diyor ki ;
    21 Nisan 2013 14:32

    yaa kesin bişi söleyin yarın var mı okul

  • gjbsklbzhgjhhhhmknvmv diyor ki ;
    21 Nisan 2013 11:51

    artık kesinleşsin yarın gidcez mi gidmicez mi bu arada diğer sitelere de bakıyorum hiçbirinde 22 nisanda tatil olucağı yazmıyor

  • nermin diyor ki ;
    20 Nisan 2013 21:48

    23 nisan tatil edilecekmi ? liseler için

  • dbgjl diyor ki ;
    20 Nisan 2013 10:01

    haftasonu oldu hala kesinleşmedimi pazartesi tatil mi değil mi hadi artık burç yorumları yapacağınıza pazatesi günü tatil mi değil mi araştırın

  • daml diyor ki ;
    18 Nisan 2013 21:42

    bence tatil olsun yaa :DD

  • fgvaldjövg diyor ki ;
    18 Nisan 2013 19:45

    22 nisanda okullar yüzde kaç tatil

  • one direction diyor ki ;
    17 Nisan 2013 10:47

    3 gun tatil olmasın 22 23 24 23 toren olsun okulda olcam saten 22 nisan ya nie okul olsun yyyyyyyyaaaa 24 gezerim arkadaslarla :D:D:D:D:D:D:D

  • bora diyor ki ;
    17 Nisan 2013 8:35

    1 mayıs tatil mi ki ha ha ha ha

  • uye diyor ki ;
    15 Nisan 2013 19:56

    Ne zaman açıklanır.

  • cnn diyor ki ;
    15 Nisan 2013 16:49

    24 Nisan kesin tatilde 22 Nisan’ı bilmiyorum.Ama bencede büyük ihtimalle tatil olur.Çünkü haftasonu 2 gün tatil ve 23 , 24 Nisanda tatil.Buna göre pazartesi (22 Nisan) arada sıkışıyor ,kaynıyor.Bence tatil olmalıdır.

  • mrv diyor ki ;
    15 Nisan 2013 12:36

    bakanlık ne zaman acıklama yapacak ……….

  • Baran Giray diyor ki ;
    14 Nisan 2013 22:39

    shr kapat şu şom ağzını arkadaşlar dua edinde tatil 5 gün olsun ve bolbol tatil yapalım çok yorulduk ve bence bu tatili hakettik arkadaşlar.

  • Enes diyor ki ;
    14 Nisan 2013 15:02

    24 Nisan kesinlikle tatil.

  • shr diyor ki ;
    11 Nisan 2013 11:35

    22 Nisanın tatil olması kadar saçma bir durum olamaz..neyin arifesidir ki tatil olsun artı 22 nisan günü genel provalar olur..boşuna hayal kurmayın…

  • yakup diyor ki ;
    08 Nisan 2013 21:05

    24 nisan tatil mi ?

  • merve diyor ki ;
    08 Nisan 2013 14:36

    22 nisanın tatil olacağı ne zaman acıklanacak

  • kaan diyor ki ;
    03 Nisan 2013 20:37

    çok güzel 5 gün tatil

  • Bekircelik diyor ki ;
    17 Mart 2013 20:11

    22 nisanın tatil olma ihtimali %. Kaç?