Habeler, haber
DOLAR
/
EURO
/
ALTIN
/
BİST
/
Hafif yağmurlu
İstanbul: Hafif yağmurlu
12°
  • NAMAZ
    VAKİTLERİ
  • HAVA DURUMU
  • ÜYELİK GİRİŞİ

2013 PMYO Yaş Sınırı ve Şartları

2013 PMYO Yaş Sınırı ve Şartları
Eklenme : 19 Kasım 2012 15:36    Güncelleme : 12 Nisan 2016 16:16    Okunma : 1634

a aa


makale_97_42422013 PMYO yaş sınırı ve şartları:
  Giriş Yönetmeliğine göre; 18 yaşını tamamladıktan sonra yaptırılan yaş düzeltmelerinde, düzeltmeden önceki yaş geçerli olmak kaydıyla, sınavın yapıldığı tarih itibariyle 18 yaş ını tamamlamış, bayan ve askerlik yapmayan erkek adaylar için 24 yaşından gün almamış olmak, askerlik hizmetini yapmış erkek adaylar için 26 yaşından gün almamış olmak.

Buna göre, bayan ve askerlik hizmetini yapmayan erkeklerde 01 Ekim 1989 – 01 Ekim 1994 tarihleri arası, askerlik hizmetini yapmış erkeklerde 01 Ekim 1987 ve takip eden tarihlerde doğmuş olma şartı 2013 müracaatları için gerekliliktir.




SENDE YORUM YAP !
Bu Habere 14 Yorum Yapılmıştır.
  • arzu diyor ki ;
    28 Kasım 2012 17:47

    ben 12subat 1989 dogumluyum ben girebiliyor muyum?cevap verirseniz cok sevinirim

  • büşra diyor ki ;
    30 Kasım 2012 20:55

    Her yerde farklı bir şey yazıyıor.Kesin bir açıklama yapılsın lütfen.Mağdur olmayalım

  • ecem diyor ki ;
    27 Aralık 2012 1:34

    BAŞKA SAYFALARDA 01 EKİM 1990-01 EKİM 1995 ARASI DEMEKTEDİR.. HANGİSİ DOĞRU…

  • tuba diyor ki ;
    15 Ocak 2013 21:37

    Bence burdaki doğru oradaki hesaplamalar yanlış 90 lılar 2013 de 23 e yeni girmiş oluyo oysaki polislik 24 e girenleri almıyor bu da şu şekilde eğer lise mezunu isen geçerli üniversite mezunu iseniz 28 29 yaşına kadar sınır var.

  • sencer diyor ki ;
    16 Ocak 2013 13:12

    tuba dediğin mantıklı şartlarda 24ten gün almayacak dıger dıger sıtelerde ıse 24ten gun almayacak yanı 01.10.1990 dıyor benım doğum tarıhım 20.04.1990 bu konuda pek bılgım yok ama cvp verebılırsen sevınırım buna gore ben 24 ümden gun almıs oluyor muyum dolayısıyla 2013 pmyo ya gırebılıyor muyum

  • gül diyor ki ;
    02 Şubat 2013 14:14

    ben pmyo şartlarında 90 ekim sonrası girebiliyo diye biliyorum 08,04,90 doğumluyum pmyo girebiliyomuyum.lütfen cevap verirseniz çok sevinirim

  • funda diyor ki ;
    05 Şubat 2013 18:38

    2012’e ayit sanırım arkadaşlar

  • oguz diyor ki ;
    01 Mart 2013 1:23

    ya çok farklı bilgiler yazıyor net bi açıklama gelsede artık ona göre hareket etsek artık nedir bu ya

  • ercan diyor ki ;
    20 Mart 2013 0:11

    arkadaşlar ben 10/10/1989 doğumluyum 2013 yılı pmyo sınavına girebilir miyim ? yaşım tutuyormu bilgisi olan var mı ?

  • ahmet diyor ki ;
    30 Mart 2013 11:53

    merhaba ben 14 ekim 1995 doğumluyum müracaat edebiliyor muyum?

  • nurten diyor ki ;
    05 Nisan 2013 0:05

    ben 06.01.1989 doğumluyum ama önlisans mezunuyum sınava girebiliyor muyum ?

  • aybüke diyor ki ;
    14 Nisan 2013 11:56

    1 Ocak’ta ay olarak grmesen dahi yıl olarak yeni yasında kabul edildigin için, ay olarakta girdigin anda tekrar bir yas daha büyüyemezsin aynı yıl içerisnde. PMYO Ocak ayında girdin birde Ekim ayında bir yas büyüdün gibi göstermiş. 2013 yılında 1Ekim 1990 neyse 1 Ocak 1990 da odur,1 haziran 1990 da, 1 aralık 1990 dogumluda hepsi 23 yasındadır 2013 yılında 1 Ekimde önce doğanlar 1 yas daha büyük 1 Ekimden sonra doğanlar 1 yaş daha küçük diyemezsiniz. Umarım yetkilere bunu biri izah edebilir.

  • betül diyor ki ;
    18 Nisan 2013 9:13

    KURTARIN ARTIK BİZLERİ ŞU 1 EKİM SAÇMALIĞINDAN.SAYIN YETKİLİLER SİZDE FARKINDA DEĞİLMİSİNİZ GÜNLERCE ACI ÇEKİYORUZ.YAZMADIĞIMIZ SİTE KALMADI 5 YILDIR İLK DEFA PUAN ALDIM MAALESEF 24 GÜN BÜYÜKMÜŞÜM YOKMU BUNUN ÇARESİ

  • yunus diyor ki ;