Habeler, haber
DOLAR
/
EURO
/
ALTIN
/
BİST
/
Güneşli
İstanbul: Güneşli
15°
  • NAMAZ
    VAKİTLERİ
  • HAVA DURUMU
  • ÜYELİK GİRİŞİ

12 Mart 2013 Anadolu Üniversitesi Rektör’ü Bütünleme Sınavı Açıklaması!

12 Mart 2013 Anadolu Üniversitesi Rektör’ü Bütünleme Sınavı Açıklaması!
Eklenme : 12 Mart 2013 4:17    Güncelleme : 06 Haziran 2013 0:25    Okunma : 3938

a aa

aof-kayit-tarihleri-1369642948Anadolu Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Aydın Ziya Özgünin açıklaması bütünleme kalktımı kalkacakmı olmayacak mı tepkiler.

Prof. Dr. Aydın Ziya Özgür bugün yapmış olduğu açıklamada, bu sene dönem başında almış oldukları karardan dönmelerinin söz konusu olmadığını ve kesin bir dille bütünleme sınavının olmayacağını belirtti.

Açıköğretim fakültesinin dönemlik kredili sisteme geçtiğini hatırlatan Özgür, ”Bu nedenle öğrencilerin değerlendirilmesi bağıl sisteme geçmiş oldu. Örgüt eğitimle bu geçişlerin sağlanması adına öğrenciler ara sınavı ve dönem sonu sınavıyla değerlendirilecek. Yani her iki sınavdaki başarılar dikkate alınacak. Bütünleme sınavı yapılmayacak” dedi.

Aöf’lilerin Bütünleme Sınavı Sosyal Medyada’da..

Bütünleme hakkı kaldırılan AÖF Açıköğretim öğrencileri haklarını aramak ve bütünleme sınavı hakkının yeniden verilmesi için sosyal paylaşım sitesi Twitter’da organize oldu. AÖF yönetimi tarafından kaldırılan bütünleme sınavları AÖF öğrencilerini mağdur etmeye devam ediyor.

YÖK tarafından bütün üniversitelerde yapılması yasal zorunluluk haline getirilen bütünleme sınavları sadece AÖF’de yok. Bütünleme haklarını geri isteyen AÖF Açıköğretim öğrencileri ‘AÖF Bütünleme Sınavı Yardım Kampanyası’ başlattı.

AOF’de Okuyanlara Kötü Haber..

Açıköğretim Fakültesi’nde okuyan onbinlerde üniversiteli Başkent Ankara’da meydanlarda buluşacak. AÖF bütünleme sınavları en son  8-9 Eylül 2012 tarihinde yapıldı ve bir daha yapılmaması kararlaştırıldı. Öğrenciler bu haberi aldığından beri Anadolu Üniversitesi’ni telefon ve mail yağmuruna tuttu. Öğrencilerin bu çabaları sonuç vermedi ve bugün (11 03 2013) gelen açıklama onları harekete geçirdi.

Anadolu Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Aydın Ziya Özgür yaptığı açıklamada, dönem başında kaldırılan bütünleme sınavıyla ilgili geri adım atılmayacağını söyledi.

Öğrenciler Ankara’da Eylem Hazırlığında   Bütünleme haklarını geri isteyen AÖF Açıköğretim öğrencileri ‘AÖF Bütünleme Sınavı Yardım Kampanyası’ başlattı. Bununla da yetinmeyerek Ankara’da toplanacak ve eylem yapacaklar. Sosyal paylaşım siteleri üzerinden orgazine olan öğrenciler Sıhhıye Abdi İpekçi Parkı’nda yapacakları eylemde bütünleme sınavının tekrar geri getirilmesini talep edecekler.

 




SENDE YORUM YAP !
Bu Habere 42 Yorum Yapılmıştır.
  • gulseren diyor ki ;
    31 Mayıs 2013 3:18

    tekrar sene tekrarından para kazanmak ıçın yapılıyo ayıp ya …sıstemden de bı halt anlamadm zaten

  • rabia diyor ki ;
    05 Haziran 2013 19:14

    NİYE YOK…. NİYE YOK BÜTÜNLEME SINAVI…. İNSAF EDİN… SADECE 1 DERSTEN BEN BİR SENE DAHA OKUYAMAM , İMKANM YOK BUNA. ZAR ZOR KAYIT ETTIRDM 1 SENE DAHA UZAYAMAZ. KAC DEFA GITTM BUROYA KITAP VERMEDILER. NEDEN? NICIN BOYLE YAPIYORLAR, BİZ SADECE HAKKIMIZ OLAN BÜTÜNLEME SINAVINI ISTIYORZ.BUNUDA COK GÖRMEYN BİZE. YASTIĞA BASINZI RAHAT RAHAT KOYABİLECEKMISINZ YETKILILER…. ONLARCA ÖGRENCİ SİZDEN BİR UMUT BEKLİYOR. NE OLUR SESİMİZİ DUYUN

  • mesut güneri diyor ki ;
    08 Haziran 2013 12:56

    bütünleme sınavının olmaması yoğunluk ve maddı kısıtlılığa dayandırılıyor fakat aöf her sene ögrencılerden egıtım hakkımız için ücret almasını bılıyor yökün bütünleme sınavının olması zorunluluğuna karşın bütünleme sınavı hakkımızı elımızden alıyorsunuz Allahtan korkmuyormusunuz yeter bu kadar haksızlık kayıt yaparsın kıtaplar sınavdan bıkac gün önce verılır bütünleme elımızden alınır tek dersi olan ogrencılerı sabah degıl o zaman ogleden sonra alın sınava

  • Ömer Ali Oğuz. diyor ki ;
    16 Haziran 2013 0:15

    Anadolu Ünüversitesinin dikkatine,bu sene mezun olacaktım,güz döneminden bir ders,bahar dönemindende ingilizce ,bir türlü ingilizceyi veremiyorum ,sizden ricam bütünleme sınav hakkını verirsenin mezun olma hakkım doğar ğereğinin yapılmasını rica ediyorum.

  • selahattin diyor ki ;
    17 Haziran 2013 20:58

    bu kararı alıpta bizlerin hakkını gasbeden bütün görevlileri allaha havale ediyorum.bu sene okulu bitirip askre gidecektim.sorduğunuz saçma sorular yüzünden bi dersten kaldım.kalkmış bi de bütünleme sınavı yok diyolar.şimdi benim bütün hayallerim planlarım bi sene sarkacak.bunun hesabını ahirette yüce ALLAH IN huzurunda hepinize sorarım.benden bir yılımı çalanlara hakkımı helal etmiyorum.

  • ahmet diyor ki ;
    18 Haziran 2013 16:53

    bu aöf ögrencılerıne okuyanlara cok buyuk bi haksızlık bütünleme sınavı yapılmalı olmalı bu türkıyede butun unuversıtelerden var aöf tede olmalı

  • Şeyma diyor ki ;
    19 Haziran 2013 17:23

    “AÖF öğrencileri olarak bizler, birçoğumuz maddi imkânsızlıklar neticesinde örgün bir eğitim görememekte ve hem çalışıp hem okumak zorundayız. Eve çoğu zaman geç saatlerde yorgun argın gelmekte ve derslerimize çalışmakta zorlanmaktayız. Bunun üstüne Anadolu Üniversitesi Senatosu, YÖK’ün bize tanıdığı bütünleme sınavı hakkını vermemekle bizleri derslerimizi geçememe riskiyle karşı karşıya bırakmakta ve zaten kısıtlı olan imkânlarımızı daha çok zorlamaktadır

  • Mehmet tanrıkulu diyor ki ;
    22 Haziran 2013 19:42

    ben bir devlet memuruyum iki f ders için bir yıl bekleyeceğim.ben ve benim gibi binlerce arkadaşın gözü kulağı gelecek iyi haberde sayın rektör Prof. Dr.Aydın Ziya ÖZGÜR’den hayırlı bir haber bekliyoruz.

  • fatma kala diyor ki ;
    25 Haziran 2013 12:42

    benim kitapçık türüm D idi. Fakat ben yanlışlıkla C kipçığını işaretlemiş olabilirim.Notlarımda çok kötü bir düşüş var.Kaydırma yapmadığımdan eminim yada üniversite notlarımı girerken bir hata yapılmış sistemde bence itiraz dilekçesi çektim inş düzelir bu durum. Bütünlemede yok ben ne yapacam şimdi iki tane dersten kalmış oluyorum. Bu durum benim psikolojimi bozuyor

  • fatma kala diyor ki ;